mokteh

khas untuk yang mengenali dan paling istimewa untuk anak2

sukan dan suntik 4:01 PM

Hari ni ada latihan Rumah Sukan, pasukan Asma dan Rufaidah, pemantau sepatutnya Pn Izayu, dia ada hal maklumlah anak kesil2 lagi, so kerana aku seorang yang berperikemanusiaan yang tinggi aku ambil alih tempat dia.. memantau aktiviti hari ini.. sambil tunggu jam 4 bolehlah aku buat apa-apa yang patut untuk P&P esok. hari ni nampaknya 6 petang baru balik.. kesian Honey.. kita makan nasi bungkus je la malam ni.
9.40 pagi tadi aku masuk kelas 3US, pelik betul dengan budak-budak ni asyik minta nak ke bilik air, bukan sorang tapi beberapa orang.. aku cuma benarkan 2 orang yang benar-benar terdesak je.. baru nak mula P&P seorang pengawas ketuk pintu bilik " Cikgu, misi suruh pelajar kelas ni ke Bilik Guna Sama Asrama sekarang juga.. ada suntikan.." OOOOO.. faham... sbb tu berduyun2 ke tandas.. masa mereka bersalam nak keluar bilik darjah, terasa dingin sekali tangan mereka...

0 comments: